#tasarım-#dikiş-#moda -#tesettür-#örgü-#giyim-#triko-#elişi

11 Ocak 2015 Pazar

KAHVERENGİ İLE TURKUAZIN UYUMU
Bakın dememiş miydim.İşte yine karşınız da kahverengi etek.Başka etek dikmedim mi elbette ki diktim ama onlara da sıra gelecek elbet.
 Gerçi bu sene sağlam soğuk oldu ama,yinede kalorifer yagınlaştığı için evler genel de sıcak oluyor.Öyle olunca da şifon artık uygun alt parçalarla kışın da giyilebiliyor.Bazı markaların kış kreasyonlarında bu tip kıyafetler görmüştük.
 Gördüğünüz üzere bu parça farklı şekillerde giyilebiliyor.Birde böyle görün istedim


3 yorum:

  1. Bluz çok hoş.Sadece şifon çalışmak biraz zor uğraştırıcı sabır istiyor. Çalışmalarınızı baktım hepsi birbirinden güzeller. Birde blogunuzu izleyici gadget i eklerseniz daha çok kişiye daha çabuk ulaşabilirsiniz. Eyer yardım isterseniz seve seve. Sevgilerimle...
    ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için çok teşekkür ederim Sebnem Hanım.Blog konusunda çok yeniyim.Sağını solunu kurcalaya kurcalaya el yordamı ile yapmaya çalışıyorum.Gadged ekleme konusunda yönlendirirseniz sevinirim.Sevgiyle kalın.

      Sil
  2. seve seve tabiki...blog sayfanızda bloğu görüntülenin yanında aşağı ok ile gösterilen yere tıklatın orada yerleşime tıklayın gadget ekle der oraya girin pencere açılınca sol köşede diğer gadgetler diye yazar araya basın basınca ilk sırada izleyiciler menüsü çıkıyor gerekli tanımlamayı yaparsanız izleyicilerin sizi daha çabuk ulaşıp takip etme olanağına sahip olursunuz. İnşallah anlaşılır bir şekilde yardımcı olabilmişimdir... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil